Kurssi Media-alassa Mayenne Ranskassa

Näytä kaikki Kurssiopinnot Media-alassa 2017 Mayenne Ranskassa

Media-ala

Viittaa tietysti erikoistunut opinto-ohjelmaan. Se tapahtuu yleensä kampuksella, mutta voidaan toimittaa verkossa. Kurssit ovat suosittuja ihmisiä, jotka haluavat saada erityistä tietämystä yksi aihe.

Median koulutusohjelmissa perehdytään muun muassa siihen, miten medioita käytetään, analysoidaan ja tuotetaan. Media on monitieteellinen ala, ja kursseilla voidaan käsitellä hyvin monia aiheita, muun muassa sosiaalista mediaa, teknologiaa, mainontaa ja tv-lähetyksiä.

Ranska, virallisesti Ranskan tasavalta, on yhtenäinen semi-presidentin tasavallan sijaitsee lähinnä Länsi-Euroopassa, jossa on useita merentakaisten alueiden ja alueiden.

Pyydä lisätietoa Kurssiopinnot Media-alassa Mayenne Ranskassa 2017

Näytä lisää

Lijat - Institut Supérieur Des Techniques Du Son - Opetetaan Ranskaksi

ESRA - École Supérieure de Réalisation Audiovisuelle
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 3 vuotta September 2017 Ranska Paris Nice Rennes + 2 lisää

L'école de son ehdottaa un Cursus de deux ans de Tronc Commun de technicien son avec des Suuntautumiset en troisième année autour du Son Audiovisuel, Son musiikin, Radio ou SONORISATION d'EVENEMENTS. [+]

Kurssiopinnot Media-alassa Mayenne Ranskassa. L'école de son ehdottaa un Cursus de deux ans de Tronc Commun de technicien son avec des Suuntautumiset en troisième année autour du Son Audiovisuel, Son musiikin, Radio ou SONORISATION d'EVENEMENTS. Le ohjelma debyytti en octobre kaada se Terminer en juin. Il est MUODOSTA de cours réguliers et de travaux dirigés interrompus par les périodes de Controles, de Préparation de tuotannon, de tournage et de jälkikäsittelyssä. En 1ère et 2nde année, les enseignements représentent en moyenne 25 heures par semaine. Les cours théoriques Ils concernent les trois domaines suivants: connaissances scientifiques et technologie des ÉQUIPEMENTS kulttuuri artistique, et plus particulièrement kulttuuri musicale tekniikat de palkinto de son et de mixage Leur objectif est de permettre à l'étudiant d'tunniste et d'analysaattori pour chacun des Domaines d'sovellus le problème à résoudre et de trouver les ratkaisuja adaptées kaada atteindre au mieux, dans le cadre du budjetti et des contraintes matérielles, les tavoitteita du commanditaire. Acquérir cette "visio globale" du poika n'est mahdollista que par l'artikulaatio judicieuse des différents parametrien de la REALISATION (esthétiques et tekniikat), ce qui MUODOSTA l'objectif essentiel des Cours. Les travaux dirigés Ils ont pour mutta d'initier les élèves au maniement des Matériels, de leur faire toteuttajana des Exercices et de les Preparer techniquement à leurs Prochaines réalisations. Les tuotannot et harjoitukset Constituant à la fois des étapes essentielles dans le processus de formation et la Synthese des enseignements théoriques et pratiques accomplis, leur nombre, leur merkitys, leur ordonnancement dans le Cursus, kirjeenvaihtaja à l'hankinta... [-]